Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Bursaspor’a tebrik mesajı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, üst üste elde ettiği başarılarla TFF 1. Lig’e yükselen Bursaspor için tebrik mesajı yayımladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan mesajında, köklü geçmişe sahip kulübün elde ettiği başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Bursaspor camiasını ve taraftarlarını kutladı.
Yeşil-beyazlı ekibin gösterdiği performansla önemli bir başarıya imza attığını vurgulayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni sezonda mücadele edecekleri 1. Lig’de de başarı dileklerini iletti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın mesajı, Bursa’da şampiyonluk coşkusunun sürdüğü günlerde kulüp ve taraftarlar tarafından memnuniyetle karşılandı.
GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026MAGAZİN
15 Haziran 2026FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1023 kez okundu
2
“ALTIN MEŞALE YILIN EĞİTİM YÖNETİCİSİ ÖDÜLÜ” İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YUSUF YILMAZ’A VERİLDİ
766 kez okundu
3
“Bıyıklarımı Gök Türklerden, Uzun Saçlarımı Oğuzlardan Aldım”
755 kez okundu
4
🏆 KESTEL MAHALLE MUHTARLIĞI HALI SAHA FUTBOL TURNUVASI
713 kez okundu
5
EMEKLİLER NE HALDE, NELER YAPILMALI?
692 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.