ALANYA’DA ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ MASAYA YATIRILDI
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, çalışan memnuniyetini artırmak ve kurum içi iletişimi güçlendirmek amacıyla düzenlediği toplantıların ikincisini gerçekleştirdi.
Hastanede birim sorumlularına yönelik düzenlenen toplantıda, sağlık hizmetlerinin daha kaliteli ve etkin sunulmasına yönelik kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Sağlık çalışanlarının görüş, öneri ve talepleri dinlenirken; karşılıklı fikir alışverişiyle hizmet kalitesini artırmaya yönelik iyileştirme alanları ele alındı.
Başhekim Banu Karakuş Yılmaz, çalışan memnuniyetinin artırılmasının sunulan sağlık hizmetine doğrudan katkı sağladığını vurgulayarak, bu tür toplantıların belirli aralıklarla devam edeceğini ifade etti.
GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026MAGAZİN
17 Haziran 2026FOTO GALERİ
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1031 kez okundu
2
“ALTIN MEŞALE YILIN EĞİTİM YÖNETİCİSİ ÖDÜLÜ” İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YUSUF YILMAZ’A VERİLDİ
775 kez okundu
3
“Bıyıklarımı Gök Türklerden, Uzun Saçlarımı Oğuzlardan Aldım”
759 kez okundu
4
🏆 KESTEL MAHALLE MUHTARLIĞI HALI SAHA FUTBOL TURNUVASI
722 kez okundu
5
EMEKLİLER NE HALDE, NELER YAPILMALI?
697 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.