5G abone sayısı 29 milyona ulaştı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Antalya’da düzenlenen Türk Telekom İş Ortakları Toplantısı’na katıldı. Toplantıda 5G teknolojisinin sunduğu imkanlar doğrultusunda dijital dönüşüm stratejileri ve sektördeki güncel gelişmeler ele alındı.
81 ilde kademeli olarak 5G altyapısının hayata geçirildiğini belirten Bakan Uraloğlu, vatandaşların yüksek hız ve güçlü bağlantı ile buluşturulmaya devam ettiğini ifade ederek, 31 Mart’tan bu yana 5G abone sayısının 29 milyona ulaştığını açıkladı. Bakan Uraloğlu, 5G uyumlu cihaz sayısının ise yaklaşık 32 milyon olduğunu ve bu verilerle birlikte yüzde 90’ın üzerinde bir penetrasyon oranına ulaşıldığını kaydetti.
Türkiye’nin güçlü altyapı, yenilikçi vizyon ve kararlı adımlarla dijital çağın öncü ülkelerinden biri olma yolunda ilerlediğini vurgulayan Bakan Uraloğlu, çalışmaların kesintisiz sürdüğünü söyledi
GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026MAGAZİN
17 Haziran 2026FOTO GALERİ
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1031 kez okundu
2
“ALTIN MEŞALE YILIN EĞİTİM YÖNETİCİSİ ÖDÜLÜ” İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YUSUF YILMAZ’A VERİLDİ
775 kez okundu
3
“Bıyıklarımı Gök Türklerden, Uzun Saçlarımı Oğuzlardan Aldım”
759 kez okundu
4
🏆 KESTEL MAHALLE MUHTARLIĞI HALI SAHA FUTBOL TURNUVASI
722 kez okundu
5
EMEKLİLER NE HALDE, NELER YAPILMALI?
697 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.