Trabzonspor, Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarını Sürdürdü
Trabzonspor, Süper Lig’in 22. haftasında sahasında oynayacağı Fenerbahçe karşılaşmasının hazırlıklarına teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde devam etti. Bordo-mavili ekip, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde gerçekleştirilen antrenmanda tempolu bir çalışma ortaya koydu.
Antrenman, ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başlarken, futbolcuların fiziksel dayanıklılığını artırmaya yönelik koşu ve çabukluk çalışmalarıyla devam etti. Ardından pas organizasyonları ve dar alanda oyunlar üzerinde duruldu. Teknik heyetin, Fenerbahçe karşısında uygulanması planlanan taktikler üzerinde özellikle durduğu gözlendi.
Takımda sakatlığı bulunan oyuncuların durumları yakından takip edilirken, hafif ağrıları olan futbolcuların antrenmanı kontrollü şekilde tamamladığı öğrenildi. Teknik direktör Fatih Tekke’nin, antrenman boyunca oyuncularla birebir ilgilenerek maçın önemine vurgu yaptığı belirtildi.
Trabzonspor cephesinde hedef, Fenerbahçe karşılaşmasından iyi bir sonuç alarak ligdeki çıkışı sürdürmek. Bordo-mavililer, hazırlıklarını hafta boyunca sürdürecek ve maç öncesi son taktik çalışmasını karşılaşmadan bir gün önce yapacak
GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026MAGAZİN
14 Haziran 2026FOTO GALERİ
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1019 kez okundu
2
“ALTIN MEŞALE YILIN EĞİTİM YÖNETİCİSİ ÖDÜLÜ” İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YUSUF YILMAZ’A VERİLDİ
765 kez okundu
3
“Bıyıklarımı Gök Türklerden, Uzun Saçlarımı Oğuzlardan Aldım”
752 kez okundu
4
🏆 KESTEL MAHALLE MUHTARLIĞI HALI SAHA FUTBOL TURNUVASI
709 kez okundu
5
EMEKLİLER NE HALDE, NELER YAPILMALI?
691 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.