Alanya’da Vatandaştan Belediye Başkanına Tepki: “Derdimizi Anlatamıyoruz”
Antalya’nın Alanya ilçesinde yaşayan bir vatandaş, belediye hizmetlerine ulaşamadığını belirterek Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik’e tepki gösterdi. “Alanya İ.K.” isimli vatandaş, yaşadığı sorunlara çözüm bulamadığını ve yetkililere ulaşamadığını dile getirdi.
İddiaya göre vatandaş, defalarca telefonla belediyeye ulaşmaya çalışsa da herhangi bir muhatap bulamadı. Belediye binasına gitmesine rağmen yetkililerle görüşemediğini belirten vatandaş, yaşadığı mağduriyeti şu sözlerle ifade etti:
“Ne telefonla ulaşabiliyoruz ne de gidince bir yetkiliyle görüşebiliyoruz. Derdimizi anlatacak kimse yok.”
Vatandaşın en büyük şikayetlerinden biri ise mahalledeki yolların bozuk olması. Yol şartlarının kötü olması nedeniyle aracının sürekli arızalandığını belirten vatandaş, her ay aracının ön düzenini yaptırmak zorunda kaldığını söyledi.
“Yollar çok kötü. Her ay sanayiye gitmek zorunda kalıyorum. Bu durum artık maddi olarak bizi zorluyor.”
Yetkililerden çözüm bekleyen vatandaş, hem ulaşım sorunlarının giderilmesini hem de belediye ile vatandaş arasında daha sağlıklı bir iletişim kurulmasını talep etti.
Öte yandan, benzer şikayetlerin başka vatandaşlar tarafından da dile getirildiği öğrenildi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MAGAZİN
23 Haziran 2026FOTO GALERİ
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GENEL
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1050 kez okundu
2
“ALTIN MEŞALE YILIN EĞİTİM YÖNETİCİSİ ÖDÜLÜ” İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YUSUF YILMAZ’A VERİLDİ
786 kez okundu
3
“Bıyıklarımı Gök Türklerden, Uzun Saçlarımı Oğuzlardan Aldım”
773 kez okundu
4
🏆 KESTEL MAHALLE MUHTARLIĞI HALI SAHA FUTBOL TURNUVASI
741 kez okundu
5
EMEKLİLER NE HALDE, NELER YAPILMALI?
709 kez okundu