🏆 İletişim Fakültesi Öğrencilerine “Genç İletişimci Ödülü”
Antalya Gazeteciler Cemiyeti (AGC) tarafından düzenlenen 2025 Antalya Basın Ödülleri Yarışması’nda ödül kazanan isimler açıklandı.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri, elde ettikleri başarıyla dikkat çekti. Gazetecilik Bölümü öğrencileri Ece Tekin ve Hazal Yumuk ile Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü öğrencisi Melih Demir, “Göçün İzinde Sarıkeçililer” adlı eserleriyle Genç İletişimci Ödülü’ne layık görüldü.
Genç iletişimcilerin hazırladığı çalışma, hem içerik kalitesi hem de toplumsal farkındalık oluşturmasıyla jüri tarafından büyük beğeni topladı. Bu başarı, Akdeniz Üniversitesi öğrencilerinin medya alanındaki yetkinliğini bir kez daha gözler önüne serdi.
Ödül kazanan öğrenciler, hem üniversitelerini hem de Antalya’yı gururlandırırken, iletişim alanında gelecek vadeden isimler olduklarını kanıtladı.
GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026MAGAZİN
16 Haziran 2026FOTO GALERİ
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1029 kez okundu
2
“ALTIN MEŞALE YILIN EĞİTİM YÖNETİCİSİ ÖDÜLÜ” İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YUSUF YILMAZ’A VERİLDİ
772 kez okundu
3
“Bıyıklarımı Gök Türklerden, Uzun Saçlarımı Oğuzlardan Aldım”
758 kez okundu
4
🏆 KESTEL MAHALLE MUHTARLIĞI HALI SAHA FUTBOL TURNUVASI
721 kez okundu
5
EMEKLİLER NE HALDE, NELER YAPILMALI?
697 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.