ANKARA-BHA
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye ile Mısır arasında ekonomik iş birliğinin geliştirilmesine yönelik temasların sürdüğünü açıkladı. Kacır, iki ülke arasındaki ticaret hacmini 15 milyar dolara çıkarmayı hedefleyen sürecin kararlılıkla devam ettiğini belirtti.
Bakan Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah Es-Sisi’nin başkanlıklarında Kahire’de düzenlenen Türkiye-Mısır Yüksek Düzeyli Stratejik İş Birliği Konseyi 2. Dönem Toplantısı’na katıldıklarını duyurdu. Toplantıda, iki ülke arasındaki ilişkilerin mevcut durumu ve geleceğe yönelik iş birliği alanlarının ele alındığı kaydedildi.
Paylaşımında değerlendirmelere yer veren Kacır, Akdeniz’in güçlü iki ülkesi olan Türkiye ve Mısır’ın potansiyellerini yansıtacak şekilde yatırım, sanayi ve teknoloji alanlarında kapsamlı projelerin gündemde olduğunu ifade etti. Kacır, bu çalışmaların iki ülke ilişkilerine ivme kazandıracağını ve 15 milyar dolarlık yıllık ticaret hedefine ulaşılmasına katkı sağlayacağını belirtti.
GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026MAGAZİN
14 Haziran 2026FOTO GALERİ
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Alaattin Durmaz – Yeşilçam’dan Günümüze Bir Sinema Sevdası
1097 kez okundu
2
Sanatın İki Rengi: Serkan Polat (Serkay) ile Sinema ve Müzik Üzerine
1044 kez okundu
3
Film için geldikleri Alanya da aşık oldular
1033 kez okundu
4
**ALANYA L TİPİ AÇIK CEZAEVİNDE BÜYÜK İHMAL İDDİASI!
1019 kez okundu
5
Oktay Solak ile Samimi Bir Söyleşi
1018 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.