ANKARA-BHA
Milli Eğitim Bakanlığına (MEB) bağlı okullarda görev yapan yaklaşık 1,2 milyon öğretmen de öğrencileriyle birlikte yeniden ders başı yaptı. Eğitim öğretim yılı, 8 Eylül 2025’te başlamıştı.
Türkiye genelinde 760 bini aşkın derslikte sürdürülen eğitim öğretim döneminde, ikinci dönemin ara tatili 16-20 Mart tarihleri arasında yapılacak. 2025-2026 eğitim öğretim yılı ise 26 Haziran’da sona erecek.

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in imzasıyla 81 ile gönderilen yazı doğrultusunda, ikinci dönem okullarda “bayrak sevgisi, birlik ve ortak aidiyet bilinci” temasıyla başladı. Bu kapsamda resmi ve özel tüm okul ve kurumlarda 2-6 Şubat tarihleri arasında eğitim ve farkındalık çalışmaları yürütülecek.
Çalışmalar kapsamında öğrencilere Türk bayrağının tarihi, milli ve manevi değeri anlatılacak. Okul binaları Türk bayraklarıyla donatılırken; bayrak sevgisi temalı resim, şiir, kompozisyon ve afiş yarışmaları ile sergiler, sanatsal ve kültürel etkinlikler düzenlenecek.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026MAGAZİN
24 Haziran 2026FOTO GALERİ
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Okullarda ikinci dönem başladı: Ders zili çaldı
251 kez okundu
2
Depremin üçüncü yılında Adıyaman ve Gaziantep’te okullara bir gün ara verildi
220 kez okundu
3
ÖSYM’nin elektronik İngilizce sınavı yarın
206 kez okundu
4
MEB ortak yazılı sınavlar için konu ve soru dağılım tablolarını erişime açtı
203 kez okundu
5
Taşımacılıkta mesleki yeterlilik sınavları elektronik ortama taşınıyor
189 kez okundu