ALANYA HALK OTOBÜSLERİ KOOPERATİFİ’NDE YENİ BAŞKAN ALİ İHSAN GÖKÇE OLDU
ALANYA HALK OTOBÜSLERİ KOOPERATİFİ’NDE YENİ BAŞKAN ALİ İHSAN GÖKÇE OLDU
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nde gerçekleştirilen genel kurul toplantısında başkanlık görevine Ali İhsan Gökçe seçildi. Kooperatif üyelerinin yoğun katılım gösterdiği genel kurulda, yeni dönemin yönetimi belirlenirken Ali İhsan Gökçe üyelerin büyük desteğini alarak başkanlık koltuğuna oturdu.
Edinilen bilgilere göre seçime katılan 56 üyeden yaklaşık 40’ı Ali İhsan Gökçe’nin başkan seçilmesi yönünde oy kullandı. Böylece kooperatif üyelerinin güvenini kazanan Gökçe, Alanya halk otobüsleri esnafının yeni temsilcisi oldu.
Uzun yıllardır taşımacılık sektörünün içerisinde yer alan ve sektörün sorunlarını yakından bilen Ali İhsan Gökçe’nin seçilmesi, kooperatif üyeleri arasında memnuniyetle karşılandı. Tecrübesi ve sektöre olan hakimiyetiyle tanınan Gökçe’nin önümüzdeki süreçte hem esnafın sorunlarının çözümü hem de toplu taşıma hizmetlerinin daha kaliteli hale getirilmesi adına önemli çalışmalar yapması bekleniyor.
Genel kurulun ardından çok sayıda kooperatif üyesi, esnaf ve vatandaş Ali İhsan Gökçe’yi tebrik ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Sosyal medya üzerinden de Gökçe’ye yönelik tebrik mesajları yağarken, birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıktı.
Başkanlık görevine seçilmesinin ardından kısa bir değerlendirmede bulunan Ali İhsan Gökçe’nin, kendisine destek veren tüm üyelere teşekkür ederek, “Bu görevi şahsım için değil, tüm esnafımız ve Alanya’mız için üstlendim. Kooperatifimizi daha güçlü bir yapıya kavuşturmak için yönetimimizle birlikte çalışacağız” mesajını verdiği öğrenildi.
Alanya Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi’nde yeni dönemin başlamasıyla birlikte gözler, yeni yönetimin hayata geçireceği projelere çevrildi.